Qüestionari Videotutorial

1. Com titularé el meu videotutorial? 
Cup Song
2. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
No
3. Què ensenyaré a fer?
Ensenyare a fer la coreografia de percussió amb un got, que surt a la pelicula Pitch Perfect (Dando la nota)
4. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
Al principi, surtiré jo fent el que la gent hauria de saber fer després de veure el meu videotutorial i la segona part, sera l'explicació detallada i a poc a poc de com es fa la Cup Song. Al final, surtira l'Ariadna Costa, amb mi i farem la coreografia de percussió juntes.
5. Quan ho enregistraré?
 Un dimecres a la tarda.
6. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
Ho grabaré a l'interor, en una habitació on hi hagui una taula. Intentaré que no hi hagi soroll.
7. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
Buscare un lloc que hi hagi bona llum i que no estigui a contra llum i a més utilitzaré un tripode per que la camera no es mogui.
8. Quina càmera utilitzaré?
Utilitzaré una camera de video
9. Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
Sí, l'Ariadna Costa
10. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
No hi posaré música perquè ensenyaré a fer son uns ritmes i la musica estorbaria.
11. Què posaré als crèdits?
Al crèdit posaré el nom de l'Ariadna Costa, agraint-li la col.laboració.
12. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial? 
Sí, perquè així la gent que vegi el meu videotutorial podrà veure altre treballs que he fet.

Comentaris

Entrades populars