Treballs de la 1ra avaluació dels meus companys

FOTOREPORTATGE

Eric Pujol:

L'Eric farà un foto reportatge titulat, 'Maneres de vestir', com el seu nom indica farà gent vestida amb diferents estil. Utilitzarà a companys seus d'escola com a models. El títol de cada fotografia es posara segons l'estil en que vagi vestida al persona. Utilitzarà un càmera Kodak. Durant aquesta setmana farà les fotografies i la gent que agafa de model les portara a casa seva i els hi farà la fotografia.

Joan Samon:

En Joan farà fotoreportatge culinari, titulat 'Plats d'en Joan'. Farà vint fotografies, on a cada una hi haurà un plat cuinat exculsivament per a ell i cada fotografia la titulara amb el nom del plat. Per fer les fotografies utilitzara un càmera Kodak. Durant aquesta setmana cada dia cuinara un plat a al cuina de casa seva i li farà una fotografia. El que m'agrada del seu fotoreportatge es que cuini ell mateix.


Ariadna Costa:

Ella farà un fotoreportage sobre la dansa titulat 'Balla!'. ¨Fotografialra les seves companyes de l'escola de dansa durant aquesta setmana. per posar un títol a cada fotografia, ha demanat a vint persones a l'atzar un frase d'alguna cançó que els representi i titularà les imatges amb aquestes frases i el nom de la persona que li ha dit la frase. Fotografiara amb una canon reflex. El que m'agrada d'aquest fotoreportatge es la manera en que ha titulat totes les fotografies, crec que és molt original.

Mònica Riudavets

Jo faré un fotoreportatge sobre els peus i les sabates i el titularé 'A on?'.  Encara no sé com titularé els titulets de cada fotografia. Ja he començat a fer les fotografies i només me'n queden cinc. He fotografiat amb una Canon reflex. El que m'agrada del meu projecte es que fotografiaré tot allò que em passi pel cap i després ja faré una selecció, però que en faré moltes i diferents.


PROJECTE PLÀSTIC

Eric Pujol:

L'Eric farà un projecte plàstic anomenat ''Chabola per ocells''. Consistira en una caseta per a ocells però al estic Eric Pujol, i com ell ho defineix es una chabola amorfa on els ocells no hi entraran. La construirà a base de taps de suro, cola blanca i un ganivet, que utilitzarà per tallar els taps. La característica que m'ha sorprès del seu projecte és que només utilitzarà taps.



Joan Samon:

Ell intentara fer un projecte plàstic titulat ''futbolí'', però on no s'hi podrà jugar perquè no és professional. Utilitzarà una capsa de cartró i al fons hi haurà un full amb les línies del camp dibuixades. També farà servir fusta per els manegs del futbolí. la característica que m'ha sorprès del seu projecte es que farà un futbolí on no s'hi podrà jugar. El que m'ha sorprès que es farà un fultbolí on no s'hi podrà jugar.



Ariadna Costa:

L'Ariel per al seu projecte plàstic dibuixarà un dibuix en una cartolina DIN-A2 de paper bàsic. El titularà ''Dibuix d'una sirena'' i com el seu nom indica serà un dibuix d'un esquelet d'una sirena. Utilitzarà llapis 2B per per fer l'esboç i després amb colors pastel el pintarà. El que m'agrada es que s'ha proposat pintar d'una forma que mai ha fet, pintar amb pastels.


Mònica Riudavets

Jo faré un projecte plàstica que es diu 'Puntes de ballet', que son unes sabates de guix amb la forma d'unes puntes de ballet. Utilitzaré guix, tisores i pintura i cinta. He triat aquest projecte perquè mai he fet servir el guix i m'agrada fer manualitats i ho vull provar de treballar amb guix. El que m'agrada del meu projecte és el meu repte amb el guix.

Comentaris

Entrades populars